Regisztráció Bejelentkezés Még nem regisztrált?
Tegye meg most!

Gyakran feltett kérdések - Szakemberek


Általános

Mi az a Szakilicit?

A Szakilicit egy internetes szakember közvetítő portál. Itt mindenki megtalálhatja nemcsak a legolcsóbb, hanem a legjobb szolgáltatót is a munkája elvégzésére. Ez a következő képen működik: Ha Önnek van egy elvégezendő munkája pl.: szoba kifestése meghirdeti azt az oldalon lehetőség szerint minél részletesebben leírva a munkát. Az oldalon regisztrált szolgáltatók ajánlatokat tesznek a munka elvégzésére. Az ajánlat kérés lejártával és közben, Önnek lehetősége van választani a szolgáltatók közül az ár és az értékelései alapján.

Kik a Szaki - Garanciás szolgáltatók?
A Szaki -  Garanciás szolgáltatók, azok a szolgáltatók, akik igazolták, hogy vállalkozók és rendelkeznek megfelelő képesítésekkel a munkák kivitelezéséhez.
Egyéb kérdése van?

Amennyiben kérdésére nem talált választ kérem: Írjon nekünk!

Hogyan válhatok Szaki - Garanciás szolgáltatóvá?

Ha eljuttatja személyes, cégazonosító valamit minősítési és szakképesítési okmányait cégünk részére e-mail, fax vagy postain úton. A megküldött okmányokat csak ellenőrzés céljára használjuk. Az okmányok tárolásra nem kerülnek ellenőrzés után beérkezéstől számított egy héten belül megsemmisítjük.

Ki üzemelteti az oldalt?

Az oldalt a Szakilicit Kft. üzemelteti. Lásd: Impresszum


Ajánlat kérés

Hogyan kérhetek ajánlatot?

Az ajánlatkérés/szakembert keresek menüpontot választva megjelenik egy űrlap, amit Önnek ki kell töltenie. Az űrlapon kitöltése után a hirdetés megjelenik az oldalon, innentől a szolgáltatók ajánlatokat adhatnak le rá.

Kérdések és válaszok az ajánlatkéréshez

Minden ajánlat kéréshez rendelkezésre áll egy külön fórum. Ez a megrendelő és a licitáló közti kommunikáció megkönnyítésére szolgál a munka részleteinek egyeztetésére. Itt van lehetőség kérdések feltételére, megválaszolására. A fórumba semmiféle elérhetőséget nem lehet megadni.


Ajánlat kérés lejárta után

Az én leadott ajánlatom a legalacsonyabb. Megnyertem a munka kivitelezést?

Nem szükségszerűen. Az ajánlat kérés lejárta közben és után a megrendelőnek lehetősége van az ár, minősítések és értékelések alapján kiválasztani a nyertest.

Az ajánlat kérés, amit feladtam lejárt. Mi a teendő?

A ajánlat kérés lejárta után a fiókom -> aktív ajánlat kérések lapon a kiválasztásra kattintva tudja meghatározni a munka kivitelezőjét.

Hol tudom kiválasztani, hogy melyik szolgáltató végezze el a munkát?

A szolgáltatót  a fiókom menü -> aktív ajánlat kérések almenüpontjában a kiválasztásra kattintva választható ki. Ezután a szolgáltató elérhetőségeit Ön automatikusan megkapja az email címére.

Mik azok az értékelések és hol tudok értékelést leadni?

Az oldalon lehetőség van értékelni a tagokat (pozitív, negatív, semleges). Minden sikeres ajánlat kérést követően csak egy értékelés adható le, ha Ön a megrendelő vagy megnyert egy munkát, mint szolgáltató. Az értékelések információt adnak róla hogy a tag előzőleg mennyire volt megbízható, pontos és kedves egy kivitelezés vagy megbízás során. Értékeléseket a fiókom lapon értékelésre váró partnerek nevére kattintva adhat le.


Ajánlat leadás

Hogyan tehetek ajánlatot egy munkára?

Ajánlatot egy munkára csak regisztrált szolgáltatók tudnak leadni. Amennyiben Ön regisztrált szolgáltató bejelentkezés után a megbízás részletei oldalon az licitálás gombra kattintva tud ajánlatot leadni.

Hol találom a leadott ajánlataim listáját?

A leadott ajánlatok listáját a FIÓKOM menü -> aktív licitált ajánlatok menüpontjában találja.

Visszavonható a leadott ajánlat?

A Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló, 211. § értelmében, aki szerződés kötésére ajánlatot tesz, ajánlatához kötve marad. A törvény értelmében tehát, az a szolgáltató, aki a szakilicit.hu oldalon ajánlatot tesz, az az ajánlattól a későbbiekben nem állhat el, az ajánlati kötöttség kizárása nem lehetséges.


Használati feltételek

Mik a használati feltételek?

A Szakilicit.hu mindenkor érvényes használati feltételeit az oldal alsó menüjéből érheti el vagy itt: Használati feltételek


Költségek

Milyen költségekkel jár az oldal használata?

A Szakilicit.hu mindenkor érvényes díjtáblázatát itt találja: Szakilicit díjtáblázat

Mik a Szakilicit bankadatai?

A Szakilicit bankszámlaszáma a következő:  11600006-00000000-28221762


Kredit használata

Megrendelő adatainak kikérése

Licitálás után a Kikérem a megrendelő adatait gombra kattintva, kikérheti a megrendelő elérhetőségeit, amennyiben feltöltötte egyenlegét.

Hogyan tudom kredit egyenlegemet feltölteni?

Bejelentkezés után a fiókom gombra kattintva ott a 3. Pénzügyeim menüpontban a Kredit feltöltésére kattintva, kiválaszthatja mennyi kreditet szeretne feltölteni, majd a tovább gombra kattintva kiválaszthatja a fizetési módok közül Önnek tetszőt.

Mire jók a kreditek?

A kreditekkel tudja kikérni a megrendelő elérhetőségét, illetve referencia képek feltöltésére használható.

Referencia képek beküldése.

A referencia képeket az okmanyok@szakilicit.hu ra kell beküldeni, a képek nem tartalmazhatnak elérhetőségeket, webcím stb.


Munkák keresése

Hogyan tudok munkákat keresni?

Amennyiben pontosan tudja, milyen munkát keres, a főmenü megbízás keresés/szakember vagyok menüpontjában tud keresni különböző kritériumok alapján. Valamit lehetősége van böngészni a kategóriák között.

Hogyan tudok hozzáadni a kedvencekhez egy megbízást?

A kedvencek csak szolgáltatók számára érhetők el. Bejelentkezés után a munka részletei oldalon a kedvencekhez adás gombra kattintva tudja hozzáadni a munkát a kedvencekhez. A kedvenceket a fiókom -> kedvencek menüpontjában találja.


Regisztráció

Mi a teendő, ha nem kaptam aktiváló e-mailt?

Normális esetben az aktiváló e-mail a regisztráció után pár másodperccel meg kell, érkezzen a megadott e-mail címre. Amennyiben nem kapott aktiváló e-mailt a regisztrációtól számított 24 órán belül kérjük, írjon nekünk.

Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?

Adja meg az e-mail címét az elfelejtett jelszó űrlapon és mi megküldjük Önnek. Az elfelejtett jelszó űrlapot a bejelentkezés oldalon "Elfelejtette jelszavát?" menün keresztül érheti el.

Hogyan regisztrálhatom magam?

A regisztráció menüre kattintva érheti el a regisztrációs űrlapot vagy itt. A regisztrációs űrlap összes mezőjének kitöltése után kattintson, a Regisztrálok gombra. A beérkezés után pár másodperccel küldünk egy aktiváló linket a megadott e-mail címre. A linkre kattintva aktiválja fiókját és máris bejelentkezhet.

Hogy tudom megváltoztatni a jelszavamat?
A jelszavát bejelentkezés után FIÓKOM főmenü fiók szerkesztése menüpontjában tudja megváltoztatni.
Ki regisztrálhatja magát?
Minden 18.-dik életévét betöltött természetes személy regisztrálhatja magát. A regisztráció ingyenes.
Miért nem tudok bejelentkezni a regisztráció után?
A regisztráció után küldünk egy aktiváló linket e-mailben a regisztráció során megadott e-mail címére. A linkre kattintva aktiválhatja fiókját. Ez után már be tud jelentkezni.

Személyes adatok

Megváltoztak a személyes adataim. Mi a teendő?
A személyes adatait bejelentkezés után FIÓKOM főmenü fiók szerkesztése menüpontjában tudja megváltoztatni.
Megváltozott az e-mail címem. Mi a teendő?

Ha e-mail címe megváltozott kérem jelezze  az írjon nekünk menüpontban.