Regisztráció Bejelentkezés Még nem regisztrált?
Tegye meg most!

Gyakran feltett kérdések - Megrendelők


Általános

Mi az a Szakilicit?

A Szakilicit egy internetes szakember közvetítő portál. Itt mindenki megtalálhatja nemcsak a legolcsóbb, hanem a legjobb szolgáltatót is a munkája elvégzésére. Ez a következő képen működik: Ha Önnek van egy elvégezendő munkája pl.: szoba kifestése meghirdeti azt az oldalon lehetőség szerint minél részletesebben leírva a munkát. Az oldalon regisztrált szolgáltatók ajánlatokat tesznek a munka elvégzésére. Az ajánlat kérés lejártával és közben, Önnek lehetősége van választani a szolgáltatók közül az ár és az értékelései alapján.

Kik a Szaki - Garanciás szolgáltatók?
A Szaki -  Garanciás szolgáltatók, azok a szolgáltatók, akik igazolták, hogy vállalkozók és rendelkeznek megfelelő képesítésekkel a munkák kivitelezéséhez.
Egyéb kérdése van?

Amennyiben kérdésére nem talált választ kérem: Írjon nekünk!

Ki üzemelteti az oldalt?

Az oldalt a Szakilicit Kft. üzemelteti. Lásd: Impresszum


Ajánlat kérés

Hogyan kérhetek ajánlatot?

Az ajánlatkérés/szakembert keresek menüpontot választva megjelenik egy űrlap, amit Önnek ki kell töltenie. Az űrlapon kitöltése után a hirdetés megjelenik az oldalon, innentől a szolgáltatók ajánlatokat adhatnak le rá.

Miért fontos az ajánlat kérés részletes leírása?

Így a szolgáltatók minél részletesebb képet kapnak az elvégezendő munkáról ez által pontosabb árajánlatot tudnak készíteni Önnek. Töltsön fel képet, ill. alaprajzot.

Kérdések és válaszok az ajánlatkéréshez

Minden ajánlat kéréshez rendelkezésre áll egy külön fórum. Ez a megrendelő és a licitáló közti kommunikáció megkönnyítésére szolgál a munka részleteinek egyeztetésére. Itt van lehetőség kérdések feltételére, megválaszolására. A fórumba semmiféle elérhetőséget nem lehet megadni.


Ajánlat kérés lejárta után

Az ajánlat kérés, amit feladtam lejárt. Mi a teendő?

A ajánlat kérés lejárta után a fiókom -> aktív ajánlat kérések lapon a kiválasztásra kattintva tudja meghatározni a munka kivitelezőjét.

Hol tudom kiválasztani, hogy melyik szolgáltató végezze el a munkát?

A szolgáltatót  a fiókom menü -> aktív ajánlat kérések almenüpontjában a kiválasztásra kattintva választható ki. Ezután a szolgáltató elérhetőségeit Ön automatikusan megkapja az email címére.

Mik azok az értékelések és hol tudok értékelést leadni?

Az oldalon lehetőség van értékelni a tagokat (pozitív, negatív, semleges). Minden sikeres ajánlat kérést követően csak egy értékelés adható le, ha Ön a megrendelő vagy megnyert egy munkát, mint szolgáltató. Az értékelések információt adnak róla hogy a tag előzőleg mennyire volt megbízható, pontos és kedves egy kivitelezés vagy megbízás során. Értékeléseket a fiókom lapon értékelésre váró partnerek nevére kattintva adhat le.


Használati feltételek

Mik a használati feltételek?

A Szakilicit.hu mindenkor érvényes használati feltételeit az oldal alsó menüjéből érheti el vagy itt: Használati feltételek


Költségek

Milyen költségekkel jár az oldal használata?

A Szakilicit.hu mindenkor érvényes díjtáblázatát itt találja: Szakilicit díjtáblázat


Regisztráció

Mi a teendő, ha nem kaptam aktiváló e-mailt?

Normális esetben az aktiváló e-mail a regisztráció után pár másodperccel meg kell, érkezzen a megadott e-mail címre. Amennyiben nem kapott aktiváló e-mailt a regisztrációtól számított 24 órán belül kérjük, írjon nekünk.

Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?

Adja meg az e-mail címét az elfelejtett jelszó űrlapon és mi megküldjük Önnek. Az elfelejtett jelszó űrlapot a bejelentkezés oldalon "Elfelejtette jelszavát?" menün keresztül érheti el.

Hogyan regisztrálhatom magam?

A regisztráció menüre kattintva érheti el a regisztrációs űrlapot vagy itt. A regisztrációs űrlap összes mezőjének kitöltése után kattintson, a Regisztrálok gombra. A beérkezés után pár másodperccel küldünk egy aktiváló linket a megadott e-mail címre. A linkre kattintva aktiválja fiókját és máris bejelentkezhet.

Hogy tudom megváltoztatni a jelszavamat?
A jelszavát bejelentkezés után FIÓKOM főmenü fiók szerkesztése menüpontjában tudja megváltoztatni.
Ki regisztrálhatja magát?
Minden 18.-dik életévét betöltött természetes személy regisztrálhatja magát. A regisztráció ingyenes.
Miért nem tudok bejelentkezni a regisztráció után?
A regisztráció után küldünk egy aktiváló linket e-mailben a regisztráció során megadott e-mail címére. A linkre kattintva aktiválhatja fiókját. Ez után már be tud jelentkezni.

Személyes adatok

Megváltoztak a személyes adataim. Mi a teendő?
A személyes adatait bejelentkezés után FIÓKOM főmenü fiók szerkesztése menüpontjában tudja megváltoztatni.
Megváltozott az e-mail címem. Mi a teendő?

Ha e-mail címe megváltozott kérem jelezze  az írjon nekünk menüpontban.